Wednesday, March 31, 2010

甜品


今天,我被一个朋友形容为"甜品",虽然有点夸张,但我的确暗笑了好几分钟!女人嘛...哪个不喜欢被赞美的呢?哈哈...

其实在好几年前开始,我已经很努力在改变,希望可以转型,让自己看起来可以更女人一点,但是今天这句"甜品",很明显我失败了。没关系...如果甜甜形象可以让人看了更有精神一点,我不介意继续扮演这个角色!我可以是一客简单的芒果布丁,也可以是一片冷冷的黑巧克力蛋糕,又或者是一杯色彩缤纷,越吃越开心的草莓雪糕...你喜欢哪一种口味的我呢?

呵呵...谢谢你,这位爱吃甜品的朋友!你让我的一天变得甜甜起来了...

1 comment:

qifei2012 said...

Organize projects, manage finances and build a better way to do business with tools from Microsoft Office 2010. Includes Excel, Outlook, Outlook with Business Contact Manager, PowerPoint, Access, and Word office
2010
.Exchange ideas with customers and business partners remotely with Web Apps--it's another way you can stay connected to your business wherever you are.