Wednesday, March 10, 2010

因为我爱你


喜欢梁文音“哭过就好了”MV里面,女主角说的一段话

“我从来都不说不,不是因为我愿意
是因为我爱你
我从来都不生气,不是因为我没有脾气
是因为我爱你
我从来都不哭,不是因为我没有眼泪
是因为我爱你 ”

这就是爱情!
每一个投入爱情里的女人,都会有一种傻......
或许你可以不接受,不领情,
但是,请不要抹杀女人的这一份傻,认为那是多余,是累赘,是不应该的,
那都是因为....
爱你

1 comment:

qifei2012 said...

Organize projects, manage finances and build a better way to do business with tools from Microsoft Office 2010. Includes Excel, Outlook, Outlook with Business Contact Manager, PowerPoint, Access, and Word office
2010
.Exchange ideas with customers and business partners remotely with Web Apps--it's another way you can stay connected to your business wherever you are.