Tuesday, December 22, 2009

又是圣诞节


圣诞节又到了!走进每一家购物广场,到处都是圣诞节的装置,还有圣诞老人到处派糖果,浓浓的节日气氛很重,但是今年,我对的圣诞节却没什么的期待!

可是今年的圣诞节我却有一项很重要的任务,就是当个隐性的圣诞老人,为家里的两个大小瓜准备圣诞礼物,然后在平安夜把礼物放在他们已经准备好的红袜子里!
不论如何,节日总是让大家对家人,对情人或是对朋友表现关怀和祝福的好时机,我也在这里祝福我的家人,还有来到我部落格的朋友们,圣诞节快乐

1 comment:

qifei2012 said...

Organize projects, manage finances and build a better way to do business with tools from Microsoft Office 2010. Includes Excel, Outlook, Outlook with Business Contact Manager, PowerPoint, Access, and Word office
2010
.Exchange ideas with customers and business partners remotely with Web Apps--it's another way you can stay connected to your business wherever you are.